Tema: Re: Apie papildomas sekcijas
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2013-06-05 13:35:42
Siaip jau as zinau viena sankryza, kur yra 2 eiles tiesiai, bet is
kaires dar galima ir sukti su atskira sekcija.
Tai vat ten zalia rodykle uzsidega tik kas antra cikla zalios tiesiai ir
dar ne kartu su ja, o jau link tiesiai degimo pabaigos.

Tai pagal tave man ten pasukti i kaire sansu butu taip mazdaug 10%, nes
kitais atvejais privaleciau vaziuot tiesiai.