Tema: Re: ?ia man vienam binari? nebeliko?
Autorius: kewle migyje
Data: 2013-06-03 20:25:21
DS5
nauja
full spec
balto perlo spalvos (cia jau mano pasiulymas)
afigiennai atrodo, i miesta baisu isvaziuot, kaip vepso visi
kai nuvarem pernai prie zagso, visi prailginti linkolnai ir hameriai nublanko

...bent du labai gerai zinomi LT auto zurnalistai paciupineje pasake - "pirmas C, uz kuri mokeciau savo pinigus"

jei abejoji del nuvertejimo - pasirasom atpirkimo sutarti po triju metu pvz. Nebus problemu del pardavimo.
..siaip Hollandas su tokiu veziojamas Eliziejaus laukais

man nuo to nei lito, bet tikrai fainas zaislas

--
'(oo)'