Tema: Re: Femili kar
Autorius: Pagonis
Data: 2013-05-16 15:00:09
Oj jus burtinykai.
As sakiau, kad abi masinos turi buti per karta senesnes. Ne V70 III, o V70II
ir ne B6, o B5 (5,5). Cia ziurint pagal pinigus.
Kaip sakiau, nezinau ar tarkim pasatas buvo konstrukciskai keiciamas B5
(5,5). O kad B5 ejo bele kiek metu- ne mano beda.

"karolis"  parašė naujienų news:kn2cco$evu$1@trimpas.omnitel.net...

cia kazkas pasakojo dainiushui kad kartom apsiriko anas :)))