Tema: Re: Gal pades, bet nelabai
Autorius: Caponi
Data: 2013-04-11 03:09:04
Galima visaip - ir paletint, ir pagreitint, ir visai niekur nevaziuot, siuo atveju sneka apie tai,
kaip realiai efektyviau panaudot (jei jau naudot) ta sarasiuka. Jei tas (ar kazkoks analogiskas)
softukas realiai veikia - tai butu pats patogiausias sprendimas. O man asmeniskai px visi tie
sarasai, nors ir nesinoretu kvailai pakliut, ale jei jau prisidirbi, tai sukandus dantis uz tai ir
sumoket reikia...

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance