Tema: Re: KET zinovams
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2013-02-26 16:25:23
Gal netgi realiau dėl to, kad įlindai į žiedą mikriui prieš nosį, ir dar
pradėjai bezabrazijas daryti kelyje.
Logiškai - tu neturėtum išvis įvažiuoti į žiedą, kol ten kas nors važiuoja
juo, nesvarbu, ar tu manai, kad jam netrukdysi. Šiuo atveju vat galbūt ir
sutrukdei jam persirikiuoti dešiniau, tai jis ir nepatenkintas.

Dėl eismo juostos pločio - kiek pamenu, jei juostos nesupaišytos, tai
vairuotojas pats pagal savo sugedimo laipsnį nusprendžia, kiek juostų yra
tame kelyje. Yra tarkim kelias, kur faktiškai (ten srautas didelis
pastoviai) yra 4 juostos, nu bet jei ten 4 fūros važiuos vienu metu - tai
milimetražais, o posūkyje tikrai netilps visos keturios. Dėl to (mano
manymu) ten net vidurio juosta nėra supaišyta. Nes jei vidurio juosta bus, o
punktyrų nebus - skaitysis kaip ir "sužymėtas" kelias, ir reiškia ten tebus
viso 2 juostos (po vieną kiekviena kryptim). O sužymėti visas 4 juostas nėra
šansų, matyt normatyvai neištempia minimalaus vienos juostos pločio. Dėl to
paliktas kelias "status quo" - važiuokit, kaip išmanot. Jei platūs - po
vieną. Jei siauresni - po du.

J.

"sdf"  wrote in message news:kg2m9b$74t$1@trimpas.omnitel.net...

    Galbut pypsiuka gavai ne del to, kad neteisingai vaziavai, o tam, kad
pristabdytum ir pasitrauktum :)
_________
sdf