Tema: Re: CROSS: Join-NG 0.8 (Thunderbird "combine & decode" add-on)
Autorius: ABLomas
Data: 2013-01-27 12:33:06
On 2013.01.26 14:59, Paulius Zaleckas wrote:
> Tik galvoju padaryt truputi kitaip: kad uztektu pasirinkti tik pirma
>  zinute ir likusias susirankios jau pats add-on'as.

Na, gal iš tikro užtenka kad skippintų nesusįjusius postus?
Nes kitaip bus per daug "intelektualus", neįsigilinęs nesuprasi logikos ;-)
Kaip žemiau jau rašė - XNews panašiai daro, tai man visad būdavo lomkės
ieškot, iš kurio posto jis ten decodina =)

Iš kitos pusės, tai kaip padarysi - taip bus geriau, nei kad yra dabar,
nes nereiks rūpintis dėl nesusįjusių postų.
Aišku, idealus variantas būtų - postai iškart rodomi kaip vienas (arba
kaip collapsinta sub-thread), ant kurio spustelėjus automatu
sucombinintų ir parodytų. Bet čia kada nors tolimoje ateityje ;-)