Tema: Re: Truputi OT- reikalingas DJ jubiliejuj
Autorius: Resolut
Data: 2013-01-21 14:11:14
Ponuli , patylek , jei nesuvoki, apie ka sneka.
Su tomu buvo sutarta susitikti  pries savaite, sestadieni. Paskambino, sako,
negaliu.  Ok. Ne beda. Susitinkam pirmadieni. Man nepatogu, bet jei zmogus
kitaip negali-  galiu pasistengti . Nei pirmadieni, nei antradieni telefono
nekelia.  Terminas arteja, gerbiamas dj  gal geria, gal susirgo- nzn. Teko
ieskot alternatyvos.
Iki sio sestadienio anei skambucio, anei zinutes. Kaip ir iki siandien, nors
kaip ir beprasmiska dabar.
p.s. del honoraro buvo sutarta is pat pradziu. Derybu nebuvo- kiek pasake,
uz tiek sutikau nesideredamas.