Tema: Re: ParKingAss
Autorius: Casper
Data: 2013-01-04 12:38:54
Seip tai jei auto nepazymeta spec lipduku tai kaip ir neturi tos teises
parkuoti invalido vietoje, nors 10 pazymejimu turek su savim. As policijos
vietoj bausciau visus tuos kur numeta ant paneles pazymejima ar lipduka kur
ant palanges padeda, o lipduku uzsiklijuoti nenori. Kazkaip keistas mastymas
pas zmones, lipduka klijuoti nefasonas, tipo ka zmones pagalvos, o invalidu
vietoj parkuotis jau viskas OK?