Tema: Re: Kompiuterine
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-12-11 16:53:51
Nesibaigs, ner tam laiko + bf3 kokio netempia kompas pas mane :) tiesiog kartais koks oponentas taip isiutindavo, kad tikroveje jo man geriau nesutikt, kad kokios galvos nenusukciau nesusilaikes :D vistik daug metu sportaves ir butent kovines sporto rusis :)

Budas tiesiog pas mane kiek agresyvus ir impulsyvus, kartais save tenka dirbtinai tramdyti, kad ko nepridaryti negero :) ir zlopamiatnyj savybe yra :)

P.S.

Мы не злопамятные, у нас только хорошая память, а что не помнем то записываем :))