Tema: Re: Q: Audio
Autorius: Tomas D.2
Data: 2012-10-19 10:18:41
O man asmeniskai kaiptik ziauriai nepatogu tas usbo laidas gale... Montuoji
grotuva, turi ardyt puse paneles kol surandi kur ta laida prasitempt. Jei
reikia pasikeist flashiuka, tai vel lyst i bardacioka, tada dar ziurek ne ta
puse usba bandai ikist, maisosi tarp viso slamsto bardacioke tie laidai.
Vieni minusai imho.

Del to turiu JVC G722 :-)