Tema: Re: Imobilaizerio rakto pririðimas
Autorius: monaxas
Data: 2012-10-09 18:43:37
Uj, atsiprašau. Mašina Honda civic EJ9.
Nelabai ką ten pridiagnostinsi, nes nesikūrimas toks randominis labai. Bet
raktą ir taip norisi pasikeist, nes ta guma jau labai nudevėta.

"markatas"  parašė naujienų news:k4v2en$eg3$1@trimpas.omnitel.net...

Na parasei visai nekonkreciai. Siaip aisku pirmiausia - diagnostika reiketu
pasidaryti, bet net neaisku ka patarti, nes neina suprasti, kurios markes
auto: ar Nissan, ar noKia, ar Honda. Keli mano klientai is Vilniaus vaziavo
i Marijampole darytis raktus, nes paskaiciavo, kad su kelione vis tiek 2
rakciukai pigiau gavosi, nei Vilniuje. Bet kol neaisku apie ka kalbam, tai
net neaisku ir kur pasiust, gal net legendinio kompaso gali prireikti

markatas