Tema: Re: Kelios situacijos + shlipscamo testas
Autorius: Mtrhed
Data: 2012-09-12 12:08:49
oble, nepazistu as sito vairuotojo :)
siaip tai teisybe sakai, nepazeidziant KET laisves al. tikriausiai 
nelabai iseitu kirsti. Nebent kur nors yra reglamentuota kokio max 
plocio pereja gali buti, nes dabar iseitu ~30 m. plocio pereja.

On 09/12/2012 11:23, KEdas wrote:
> 2012.09.12 10:56, Mtrhed rašė:
>> puseje stovi pesciuju perejos zenklai, tai taip iseina, kad tas desineje
>> puseje esantis auto stovi ant pesciuju perejos.
>
> Taip pat išeina, kad ir tu važiavai pėstiesiems ant kojų ir tuo būdu
> pažeidei KET. Kaip ir visi kiti Kero įkaitai.
>
> 39. Vairuotojui draudžiama įvažiuoti į pėsčiųjų perėją, jeigu už jos yra
> grūstis, dėl kurios reikėtų sustoti, o sustojusi transporto priemonė
> trukdytų pėstiesiems.
>
> 37. Artėdamas prie nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos, vairuotojas privalo
> sulėtinti greitį arba sustoti *prieš* kelio ženklą ,,Pėsčiųjų perėja“,
> kad praleistų į bet kurią jo važiavimo krypties eismo juostą, o keliuose
> su viena eismo juosta kiekviena kryptimi – į bet kurią eismo juostą
> perėjoje įėjusį pėsčiąjį.
>
> Vairuotojas privalo sustoti PRIEŠ perėją, o ne perėjoje. Nekalbant jau
> apie lėtą važiavimą „kol pėstieji išsibėgios“. LA perėjos ženklai
> sustatyti idiotiškai. Ten turėtų būti ne perėjos, o gyvenamosios zonos
> ženklai.