Tema: Re: Dar viena situacija
Autorius: tas kuris virshija
Data: 2012-09-11 13:40:38
AS tai jungiu rezima "manes nepisa" ir nepajudu is vietos tol, kol zalia
neuzsidega, tegu durneliai nekantrauja. Nafik man del ju triskart
sankaba degint? Tik blogiausia tai, kad tie, kurie buna nekantriausi,
daug leciau is vietos pajuda. Ziurek uzsidege zalia, o tas dar 1-2
sekundes vepso. Toks bajeris uzfiksuotas +-70-80 proc nekantruoliu
atveju. Kaip tik pamatai, kad lochas i sankryza rieda, taip ir tikekis,
kad normaliai nesustartuosi...