Tema: Re: 4x4
Autorius: Eciffo
Data: 2012-09-10 08:42:26
ISUZU RODEO.Modelis keitesi 1999 . Dyzelis tupas ,vos velkas , o jai papuls
keturgalvis slibinas ( tas pats scorpio, voyager ir pan) ,tai gali iskilt
niunasai su patvarumu  .  Vaziuokle dramblavota - lygiojioj siubuoja , o per
gulinti menta neatsargiai prashokes , gali nusikast liezuvi.Bet ,manau
panasiai vaziuoja visos tokios klases masinos. Apie pakaba ,vaziuokle, dezes
ir tiltus nieko isskirtinai blogo  ,su salyga jai  nebus rimtai naudojama
tikroje bekeleje.

Mano zmona  4 metus  vazinejo , (ir buvo labai davolna)  - Honda Passport
3,2 ltr  ( ta pati OPLIA FRONTERA ) .Vaziavo smagiai-  215AG ,dinamika OK,
kuros sanaudos - 16- duju prie 110km/h , 19-22 po Vilniu .
Per 4 metus nieks nesuluzo ,profilaktiskai pakeiciau  ammo ir stabdziu
diskus. Dalys ne brangios, lengvai gaunamos -su salyga jai ieskai kaip
RODEO, japonisku daliu krautuveje, o ne kaip Fronterai - tos vos ne dvigubai
brangesnes.
Jai vel reiktu panasaus vezimo - nespjauciau, pigios, pasiula yra , tik reik
issirinkti  gyva,  nesupuvusiu remu  ekzemplioriu.

Bajeriukas - tos Hondos identikacineje lenteleje buvo parasyta - made in
Subaru plant ,Ilinojaus valstijoje :)
Vot tepva ,Honda on ze Opel, IZUZU , pagamintas Subaru - huj pajmiosh :)

"Pjero"  wrote in message news:k2aarg$iui$1@trimpas.omnitel.net...

šitas OPEl irgi ISUZU ?