Tema: Re: Auris 2013
Autorius: VNS
Data: 2012-08-24 23:57:28
Kalbek aiskiau. Nesuprantu, ka cia nori pasakyt.
http://world-viewer.com/data_images/mercedes-benz-cls-55-amg/mercedes-benz-cls-55-amg-01.jpg

Ok ok arciau zemes
http://www.motortorque.com/res/images/articles/seat-leon-side_600x0.jpg

Zinok tie siauri SEAT'o langai yra zeba. Matosi viskas puikiai, o rodos sedi
saugiam kokpite. Be to auto silueitui suteikia nenuneigiama sportiskuma.
Vizualiai padidink SEAT'o langus ir gausis Multipla. Juokas ima atsisedu i
koki Sharan ar Picasso. Toks jausmas, kad reikia pilva itraukt, ar baisu
klyna pasikasyt, nes sedi kaip akvariume ir esi kiaurai matomas.

Kuom nx tokie langai gali but chujovi avensi ar sitam aurise?