Tema: Re: ti siandi penktadiens a ne penktadiens?!
Autorius: Ignas
Data: 2012-08-20 14:50:14
remdamasis tuom, kad normalaus vyro poziuriu, buvo ipostintos normalios
merginos: gal kazkam negrazuoles, skonio reikalas, na bet ir ne begemotai
tai tikrai. ir supykint ta foto galejo tik pydara, nors ir jo nepykintu...
greiciausiai tu kokia babuska kur prie padjezdo ant suolo visad sedi viskuo
nepatenkinta...
ir siaip jei pisi tik karalienes (ir tau tai pavyksta) tai nesigirk, nes 90%
skaitanciu cia zino tik angliska versija, kuri palyginus su sitais
"begemotais"...
tarp kitko,gal idek foto, ka ten dulkini ir bent pasitikrink ar pats vyru
grozio masteliais kazko nevimdai gatvej... petruskevicius chrienovas...