Tema: Re: Moteriskei pagal nuopelnus
Autorius: ManXP
Data: 2012-08-08 13:26:11
Tai faktas, kad jis devisi, praranda isvaizda ir prekine verte, bet nemanau,
kad del to jo nereikia saugot. Pats irgi su metais pradandi "prekine verte",
bet vien delto juk nevaikstai nesiprauses, nesiskutes ir su neskalbtais
drabuziais?

"Dainiushas"  wrote in message news:jvtekm$gdf$1@trimpas.omnitel.net...

žinok man pohui realiai su kokia mašinia važinėt. O kai turėsiu tokią
mašiną kur bus ne pohui, greičiausiai su ja nevažinėsiu ten kur ją gali
su durim nuhujarint. Ką noriu pasakyt? Kad automobilis yra daiktas,
kuris vartojamas dėvisi, praranda savo savybes ir tame tarpe išvaizdą.
Ir tai yra normalu.