Tema: Re: Duobes
Autorius: Herkus
Data: 2012-06-25 12:39:48
Niekas tu pinigu is savo kisenes nemoka. O jei eina kalba apie
sutaupyma, tai dazniausiai kai is to galima uzdirbt i kisene. T.y.
taupoma ant medziagu ir pan. Tada suinteresuotu daug.

Vakar kaiptik su kelininku snekejau. Laimimi tie darbu konkursai, kur
navaras bent 30%, bet navaras visu saskaita pvz. klojant 10cm smelio
maziau, nei priklauso, jei reik nukast, nukasama geriau maziau, nei
daugiau, algos mizeris ir dar vokeliuose ir t.t. Ant popieriaus visai
kiti skaiciai eina. Shudu jura zodziu.