Tema: Re: Bamperis ant pardavimo
Autorius: Tomas
Data: 2012-06-17 14:48:56
Maciau pakankamai kitaiskos plastmases, kuri uzhdejus ant mashinos tinka idealiai - skyles, tvirtinimai, tarpai - viskas ok. Cia 1998-2010 metu mashinoms. Esu girdejes ir apie topornai pagamintas plastmases bei skardines detales (kai kuriems modeliams), bet tokiu atsiliepimu buvo mazhuma. Tai kam moketi brangiau? Corola kazhin ar kazhkoks tai legendinis svajoniu automobilis, kurio kainos didzhiaja dali sudaro kaina uzh fengshuju.