Tema: Re: Tautu draugyste
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-06-08 23:15:25
Tai ne skiedzia - taip is tikruju ir yra. Nepamenu ar pasakojau - turiu uz
tvoros gyva pavyzdu kokiam Lenkijos krivickui. Pries 6 metus atsikrausciau
gyventi į visiskai nesuintegruota vietove. Matau, po kaimynu kiema
vaikinukas vaiksto kokiu 15-16 metu. Galvoju - o, einu susipazinsiu.
Nueinu - "Labas, o kur mama?". O jis man atgal - "Nerazumi..". Ir kaip
parode po to gyvenimas, jis neissipisinejo - jis tikrai nesupranta. Praejo
penki metai. Uzeina kaimyne - prasyti pagalbos. Jos anukas (tas pats, kur
"nerazumi") niekaip negali susirasti darbo ir ar galiu padeti. Nes jis viska
moka ir viska gali, bet Vilniuje niekas nenori jo priimti todel, kad jis
lenkas!!! Butent tokia priezastis - o ne kokia kitokia. Kad jo gruzciku net
į norfa negali imti, nes jis desines nuo kaires neskiria nesiskaito -
nepriima, nes lenkas ir amen. Nu tai kas belieka, kaip tik Anglijon ar prie
stoties? Tik labai buvo idomu, kai diedukas numire ir kaimynai tvarkydami jo
daiktus rado kazkokius lenkiskus dokumentus. Tai atnese man perskaityti, nes
nelabai supranta, kas ten parasyta. Va taip ir gyvenam...

"pragäras"  wrote in message news:jqtlnq$kk5$1@trimpas.omnitel.net...

skiedžia kas? keliasdešimt milijonų šalies kelios purvasklaidos? ten žmonės
irgi turi savo galvas