Tema: Re: aha!
Autorius: VNO
Data: 2012-06-06 15:06:32
> ta prasme, jei iš 10 motociklininkų bezpridielina 9, o iš 100
> automobilistų - 12, tai automobilistai blogesni? Kieta logika.

O tai ne?
10 motociklininku as matau per pora dienu.
realiai is ju bezpredela daro max kas antras.
tai per savaite pamatau gal kokius 5 bezpredelus.

automobilistu dalbajobu matau desimtys.

negi tu cia planuoji pazaisti statistikos departamenta?
mane tas % nejaudina visai - kai debilu su nupirktomis teisemis matau n+1 kasdien.
o debilu ant mocu - matau vienetus.

VNO