Tema: Re: ieskau senutes jawos
Autorius: Ramunas
Data: 2012-06-05 15:02:27
parasyta

"MindX"  parašė naujienų news:jqkru9$2ge$1@trimpas.omnitel.net...

Labas, kaime (Valkininkai, 50 km nuo Vilniau) stovi tokia, kažkas ~ 1970m
gamybos, kapitalinis padarytas abkatkė padaryta ir po to 30 metų nevažinėta,
20 metų nekurta, stovėjo sausoje malkinėje. Su lietuviškais dokumentais.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/03/Jawa_250_typ_353_49.jpg -
tokia, bet nuotrauka iš internetų. Patikslinsiu su tėvu kubatūra ir metus.
Brūkštelk man į mindaugas.taraila pas gmail'ą, gal kažkur surasiu ir realią
nuotrauką.