Tema: Re: Jei tiesa, tai as irgi apakes
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-06-03 18:25:54
Aš tai sakyčiau kad jei neturi pinigų mašinai, tai ir nevažinėk su ja. Nieks
nesako, kad reik būt visiem newsu buržujam turtuoliam ir mokesčius į priekį
mokėt, bet kai žmonės gyvena nuo algos iki algos, vos užsimoka už
komunalinius ir maistą, bet turi mašina pilnu baku, einančiu draudimu už
koki min 30Lt/mėn ir grubiai 100Lt/mėn (arba 1000-1500Lt/metam) standartine
eksploatacija. O jei jau sugeba tiek surast, tai neranda 400-600Lt per du
metus už paprastas normalias padangas? 1-2 bakai benzo netoli 400Lt kainuoja
blyn.
Na o jei tipo nedaug važinėjantis, tai ar ne pigiau su taksi važinėt?

Aš klausiu gana rimtai, be išsipisinėjimo, nes neįsikertu kaip veikia tai.

Pas mane padangos/stabdžiai/vairas gauna prioriteta prieš bet ką susijusio
su mašina, bet užtat važiuodamas žinau, kad kai numušiu ką nors, būsiu
padaręs viską, ką galėjau, o ne "bl** padangos šūdinos".

Tiesa aš paprastai nevažinėju lėčiau nei ženklai leidžia :) Kažkada teko su
2mm protektorium Klaipėda-Vilnius daryt per drėgną kelią, užkniso negyvai -
tuščias kelias, matomumas geras, o daugiau 120km/h saugu nebuvo.