Tema: Re: DPF filtras - ka su juo daryti?
Autorius: Regnum
Data: 2012-05-25 08:46:28
va cia iskilo man toks dumb klausimas, o tai nebuna ir DPF (FAP) ir EGR tose
paciose vezeciose, ar tik arba tas, arba kitas? Mano citras be FAP'o tai
maniau, kad isvengsiu jo prieziuros dziaugsmo, bet EGR irgi nenudziugino,
nes prie 104K galutinai uzsilenke (nuo varikliuko aseles atsikabino
plokstele, kur voztuva slankioja).

"YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message
> EGR'as tai pas forda. Nu gal bemsas pazenge toliau negu fordas? Aisku,
> turbut iki Peugeot jiems dar yra kur eiti nes anu DPF'ai oficialiai laiko
> 160-240k km (priklausomai nuo modelio).
>

> "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message

Masina