Tema: Re: Ford stebuklas
Autorius: SJ
Data: 2012-05-24 16:51:35
as jau daugiau kaip metai turiu viena toki, 2000 metu. Tai kolkas esu
patenkintas.
Kai pirkau pastebejau, kad pigesni buna is Italijos. Ju skardos geros, bet
maziau priziureti. Vokiski ir pan geriau priziureti, bet supuve.
Po pirkimo standartiskai pakeiciau dirzus, tepalus, visus filtrus ir
vaziuokles barskalus (~2000 kainavo). Po 2-3 men linko kuro siurblys
(kainavo~900), dar po poros men turbina.  Uzsikises katalizas buvo, ir biski
sunkiai dumus pute lauk, ko pasekoje turbinoje suodziu prisikaupe. Kai
ismete kataliza, pavazinejus smagiau isisvale suodziai ir turbina pasveiko.
Daugiau bedu nebuvo. O siaip tai labai smagi, savo klaseje, masinyte.  Jama
6.3 dyzelio misriu rezimu. Po ziemos pakeiciau traukiu galus (90 lt uz abu).
Aisku persedus po BMW kilovatu labai truksta, bet vaziuoja minksciau uz
e90:)
Po ziemos apziurejau, tai radau, kad priekinio sparno kampas biski biski
parudejo.