Tema: Re: ar ne pydarai?
Autorius: Tomazinas
Data: 2012-05-17 01:03:25
1. Ne, nu achujenas reikalas...
2. "zhysk zhysk ir pazhinsi" - nu zhinok pazhystu ir ne rajono keliukus :)
Kazhkodel nekyla problemu nei VLN, nei kur kitur LT. Nepatikesi, bet net
kartu ishvazhiavus ir i kitas EU shalis.
3. Man tai keistas tas ale "Jushkausko sindromas"  - papisiu mentus. Visi
vis nori pist. , bet kad tolkam nezhino istatymu... Kad ir daug aptarinetas
technikinio "atemimas" - visada turejo mentai ta teise ir galimimybe, bet
klausimas ar jiems apsimokejo tampytis, kai... :) Man visada geriau sekasi
su jais normaliai shneket :D
4. Na zlo kanduktoru poidu peshkom - toli neveda
--
Tomazinas