Tema: Re: Miniziedo I-as etapas
Autorius: Vytas Bilinskas
Data: 2012-05-02 18:43:54
Varo ant Fast lap , neva nesaugu, bet kazkodel gaisrine visada buna. O 
dabar, laza kaip turi but, turetu kompensuot minimum 50proc integros. Dar 
vadinasi ziedo cempionatas...





Vytas



"Salas" <salas@freemail.lt> wrote in message 
news:jnr97v$2ks$1@trimpas.omnitel.net...
> ok 1/4 rato:
> pazymejau raudonai kiek pravaziavo su deganciu auto ir taskydamas tepalus.
> 5 metrus, jis turbut pasistume jau sustojes.
> Tada ispurske savo gesintuva. Ir jei tuo metu butu atvaziaves saugos
> automobilis su pora gesintuvu, ta Integra tikrai butu islikusi sveika.
>
>
>
> "klaustukas" <klausiu@klausima.lt> wrote in message
> news:jnr56a$tpt$1@trimpas.omnitel.net...
>> puse rato?
>>
>> Savininkas  13:03 IP: 78.31.227.140 ! Netinkamas komentaras
>> Vaziuodamas as ugnies nepastebejau, ir jos nebuvo salone. Nei kvapo nei
>> karscio. sustojau i saugia zoną, nes nustojo dirbti variklis. Jei buciau
>> zinojes, kad masina dega, tikrai nebuciau sustojes prie misko. Is pradziu
>> pastebejau tik smilkstancia zolyte ir dar spejau pastumti masina kokius 5
>> metrus. Ilga laika automobilis tik ruseno. Tik paskui kai isiplieske
>> plastikinės detalės ugnis - nuejau i saugia zona.
>>
>>
>>
>>
>> "Dainiushas"  wrote in message news:jnr4ur$tcj$2@trimpas.omnitel.net...
>>
>> bet o tai jei pusę rato kliokė tepalai, lemputė jokia ant skydelio
>> neužsidegė?
>>
>> On 2012.05.02 13:48, DViL wrote:
>>> Tai buvo pirmos gonkes jaunuolio.
>>>
>>>> vaziuojant ant 1000 masina "padoriai  vaiksto", bet aisku reikia paciam
>>>> tai ivertinti (cia is technines puses)
>>>>
>>>>
>>>> "klaustukas"<klausiu@klausima.lt>  parase naujienu
>>>> pranesime:jnqqci$ijh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> i lygu asfalta pramustas karteris ->  tepalai ant ismetimo.
>>>>>
>>>>> "Signalizacija"  wrote in message
>>>>> news:jnqq8b$ieo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> dujos?
>>>>>
>>>>> "Salas"<salas@freemail.lt>  wrote in message
>>>>> news:jnql7d$csi$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>