Tema: Re: Minciu bernvakariui
Autorius: DViL
Data: 2012-04-18 13:58:27
Na buvo kelios is anksciau pazystamos, o tos pakviete drauges.
As manau visai bus linksma, jeigu vaziuosite.
4 kambariu buto nuoma su langais i  Nezalechnosti prospekta (tipo kieta
vieta, centras, labai gerai irengtas, pvz. dzakuzi buvo) apsiejo tik
150baksu savaitgaliui. Jeigu domina - galiu duoti kontakta (turi ir daugiau
butu, tame tarpe ir prabangiu namuku su fontanais ir etc.).
P.S.: Mergu kontaktu neduosiu, nes jos ne shalavos)