Tema: Re: klausimukas apie CV
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-04-16 12:30:57
Filtras nuo neadekvatu. Jei gauni motyvacini, kuriame aiskina, kaip ji
"domina m mano kompanija, kaip jisai svajoja naudingai isilieti į kolektyva
ir nesti naudai imonei bei perteikti savo zinias ir patirti, kurios be abejo
man naudingas", o siuloma darbo vieta - pardavejas kokioj kaimo lavkej -
viskas daugmaz aisku pasidaro.

"Yvl"  wrote in message news:jmgol6$s3r$1@trimpas.omnitel.net...

ir tipo veikia? tipo nebuna automatiniu motyvaciniu :)