Tema: Nervina va tokie netikintys: Q:del stebuklingu magnetuku
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2012-04-12 00:44:57
Viskas geria, tik normaliai reik ideti, as jau rasiau kiek man sutaupo ant
Touarego , va dar vienas zmogus is niusu isidejo Sigis lyg, patariau kuo
galejau
o gerai idet gali  tai tik  Hitra Kaune - turi praktikos - ieskok Vytauto
jis tik ka i Micubishi Colt idejo

--
Art?ras Brazas
mob. +370 655 40000