Tema: Re: klausimas KET egzpertams
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2012-04-03 13:20:30
Taip, bet ten ta trečia juosta (sukti atgal link Karmėlavos) yra ne tiek
svečiams, kurie išsigandę Kauno norėtų pasukti iškart atgal namo, o
atvažiuojantiems nuo Šiaurės, kad į kairę pasukt galėtų. Nuo Karmėlavos
pusės atvažiavusiems ji tik kaip bonusas užsukti į Statoil, nes ankstesniame
apsisukime to padaryti nesugebėtų :)
J.

"Kenis"  wrote in message news:jlcmmc$f81$1@trimpas.omnitel.net...

siaip jau Muravoj uzsukus is 3 juostos i 3 pataikoma i ta juosta kuri yra
sukti i kaire, o tai ivykdyti galima net neprivaziavos pacios sankryzos, nes
ciut ciut arciau yra "praliotas" apsisukimui atgal link vno, smarvelavos ar
klp, bet zinoma "sveciai" gali jo nepastebeti jeigu jiems reikia apsisukti,
nu bet cia jau kaip ir mineta pagal paniatkes :)

"LabaiNespauda"  wrote in message news:jlcf9s$9j5$1@trimpas.omnitel.net...

Jap. IMHO, logiskai galvojant, is 2 juostu sukama, tai turetu vaziuotis
taip,
kad usukus irgi galima butu vaziuoti abiems juostomis tiesiai, o 3 kaip
bonusas,
norintiems sukt i kaire. Beje ten kazkoks zenklinimas vistik likes/yra.