Tema: Re: Dulkins zenonus ir kitokius pacukus?
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-03-29 13:43:26
On 2012-03-29 11:09:20 +0300, FX said:

> :DDD zhinok jei nusiimtum stikla ir su skudureliu prasivalytum
> paaishketu kad jis ne matinis darosi o tiesiog aplipes visokiu sh
> shilchiausioje vietoje...

Tai zinok kad ne. Stiklas matinis darosi savo viduje - atsiranda mazi
itrukimai. Speju del to, kad kiekviena diena silta salta, o to
plastikinio stiklo resursas ribotas... Pvz pas mane ties ilguju sviesui
ir posukiu lepmutemis stiklas idealus, o ties trumpomis jau pradejo
matytis matiskumas. Svariai nuvalius matosi, kad tas matiskumas yra
paciame stikle. Pavirsius nesuraizytas.

> be vat zenonai kinietishki su milzhinishkais UV kiekiais tai tikrai eda
> plastikinius-stikliukus :)
Apie tai nesnekame.  Kalba apie tai , kam reikalingi DRL
Audrius K.