Tema: Re: Būk mano draugas. Kedas :)
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-03-20 18:03:22
Aš tai ir nesinervavau :) Aš tiesiog pastebėjimą parašiau, kur daugiau
pakliedėt, negu newsuose :). Pats su gyvūnų prieglauda irgi reikalų turiu ir
įsivaizduoju kaip ten filmuojama - per 5 minutes padarai ir valio, bet yra
skirtumas tarp profesinių niuansų, ir elementariausių dalykų, kaip garsas.
Paprasčiau tada nešnekėt, o ir procesas sutrumpėje beveik dvigubai..