Tema: Re: hardkorinis V dienis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-02-27 09:49:02
Kaip ir visada, aerodinamika - tipo tas sanapas paima į vidu oro srauta ir
nuveda ant to apatinio suoliuko.

"FX"  wrote in message news:jifbb7$6ta$1@trimpas.omnitel.net...

Juzefai ash neturejau laiko pasigilinti o xule jie tuos anchiasnapius
pradejo gaminti kas per reikalavimas taisykliu??? Padaryti ugly as possible
bolida ar kazhkokia vel nesamone ish fia puses su aukshchiais nosies vardan
saugumu ar dar kazhkas???

FX

"YZF"  wrote in message news:jib7bc$4aq$1@trimpas.omnitel.net...

man tai px kokias babkes _jis_ gauna. As tai ziuriu is savo (userio) puses.
Mane (userius) gi ir juokina :))

Beje mersas turbut slyksciausias is visu siu metu anciasnapiu....?