Tema: Re: ParKing
Autorius: Fla
Data: 2012-02-13 20:46:36
nematau tikslo nei a) myzt, nei b) vazinet su nudauzytu kibiru.
kai yra variantas c) statyt per 2 vietas, ir vazhinet tvarkingu,
aky dzhiuginanchiu kibiru ;) o jei kazhkam toks mano parkavimas
nepatinka (dazniausiai tai buna tie patys kurie durelem dauzho
kitas mashinas) - visada gali su nuoskaudomis kreiptis i MZP,
mama, arba tiesiai i mane kai begedishkai parkuoju.