Tema: Re: Paburkim, akumo pagaminimo metus
Autorius: Ghetto <mantas(trinti)@carsystems.lt>
Data: 2012-02-06 19:19:46
visi cia priprate kad lietuviski akumai nihuja nelaiko... (ta prasme pirkti
lietuvoj)
pas mane akumas kartu su masina atkeliavo is FR.
 64 ah toks gaidukas, bet ir per siuos salcius su juo jokiu problemu
neturejau, nors matosi kad maziaus jam tikrai ne 3 metai, prie to pacio
pakilnojau savo akuma ir kolegos naujai nupirkta didesniu gabaritu, kazkaip
pasirode kad manasis netgi sunkesnis ...

kitas rudeniop pasikeite savo akuma I visiskai naujuteli 100Ah kazkoki MBAT
nu ir ka manot, siandien vaziavau jo prikurt :D itariu kad arba susalo
totaliai arba seip gaidys o ne akumas, siandien nuleke I masinu turgu
nusipirko kazkoki bmw lipdukais apkarstyta akuma (irgi ne pirmos jaunystes),
isidejo ir spol abarota uzsikure.... Auto E38 740