Tema: Re: Vieno bedos
Autorius: esquires.
Data: 2012-01-16 15:40:02
panoramoje viskas labai netgi yzi. tik uz3.14sa veikejai, kurie nesugeba i
vieta pataikyti. rodykle rodo 3 laisvas vietas, o ten xj, trys feteliai
individualius sugebejimus priparkuoti skersai demonstruoja. aisku yra
sumacheriu, kurie pries eisma sugeba nuvaziuoti, bet cia, matyt, ne
panoramos kalte, nes zenklai ten labai aiskus.