Tema: Re: Shumacheriai su3,14i
Autorius: FX
Data: 2012-01-16 10:38:22
Sakai DSG labai ytakoja ar nuleksi y griovy ar ne? Visada maniau, kad DSG
tiesiog dvieju sankabu automatine greichiu dezhe...

FX

"GD"  wrote in message news:jeri46$bv1$1@trimpas.omnitel.net...

ne tik, ir siaip daug lakstunu su naujom masinom, apginkluotom DSG, ESC,
DSC, TCS ir t.t.
nes kol tokios vaziuoja, tol vaziuoja - ir greit, bet kuomet jau po ratais
sniego sluoksnis, reik
stabdyt ar pan, tai job**** kur papuola, o vadyla akis ispucia ir
nesupranta, kaip cia taip