Tema: Re: Sildymo kaina
Autorius: W. Adamkievicz
Data: 2011-12-16 11:52:55
nuo lapkricio 20 d. iki gruodzio 10 imtinai isejo priekaba berziu
malku(nepilnas erdvinis kubmetris, na apvalinkim - 1 kubas)
21 diena, 22 kub metr (erdviniu) gavosi sumokejus (atvezimas, pjovimas,
skaldymas) 1800, reiskia ~82 Lt
per ta laikotarpi viena para laikiau ijungta grindini sildyma elektra - 12,5
Lt
Viso apvalinkime: 95 Lt
143 kvadratai
 3,16 cento namo kvadratui vienai dienai, neskaiciuojant kiek duju suvartojo
masina tempdama priekaba ir neikainojamo mano darbo pakurti malkas (+
sukrauti po skaldymo reikejo paciam).
be karsto vandens