Tema: Re: pagaliau teisinga formule prabangai apskaiciuoti
Autorius: Ugnius Kiguolis
Data: 2011-12-13 18:09:24
nu tai tu rasyk ka nori, eilinis runkelis, kuris ir cia kazkoks
prisistate, net nesupranta viso to :)
matai jiems atrodo kad pvz as cia pergyvenu baisiai, kai man asmeniskai
pofig, bus protingi - susimokesim, padarys nesamone, rasym kaip atgal
padaryt nesamone ir viskas.
o vat ka darys visi tie lizinginiai, paskoliniai, paveldetojai,
partiniai ir kiti? :) skaito ple straipsnius ir net nesupranta apie ka
snekama :) suprast kai reikes savo kisenes pakrapstyt :)