Tema: Re: Darbščioji basketkė
Autorius: KEdas
Data: 2011-12-09 12:20:41
Aikštelių įrengimo tvarką ir kur reikia kreiptis esu paaiškinęs 3
apsukruoliams. Kol kas naujų aikštelių nepastebėjau nė vienoje vietoje.

Užimtos krepšinio aikštelės čia neskaičiuoju, nes aniems neaiškinau kaip
galima pusiau legaliai įsirengti įvažiavimą į valstybinėje žemėje
esančią krepšinio aikštelę. Jie matyt rado savus kanalus tarp komunalininkų.