Tema: Re: Tomtom Go 920 (Re: GPS)
Autorius: Shlipsas
Data: 2011-11-28 00:07:11
ne irasho kokybeje esme. Jei ish linkomanijos pasiimsi koki filmuka
1280*1024, sverianti ~2 gb, o ekranas divaiso bus koks 320*240, tai divaiso
procas realiai sunkiai patemps be trukciojimu rodyti tau video. Tiodel tam
jie konevrtinami i 320*240 (ar kita) rezoliucija ir tada jie teuzima
~150-200 mb ir rodo be priekaishtu.

--

Shlipsas
865920307 / Vilnius