Tema: Re: Del padangu dar karta
Autorius: Caponi
Data: 2011-11-13 00:25:49
Vat as niekaip vieno dalyko nesuprantu - nejau sunku atsisakyt poros-trejeto apsilankymu kabake per 4-5 metu laikotarpi (jei jau kitaip neiseina) ir nesikankint siekiant issirink truputi geresni uz pati blogiausia varianta ir nerizikuot (tiksliau ta rizika minimizuot kiek imanoma padangu pagalba) nei savo, nei aplinkiniu technika ir sveikata?

Bandant tiksliau atsakyt i tavo klausima - Debica pavadinimas girdetas, tikriausiai nera pacios blogiausios, visa kita "vokiska kokybe" is sito skelbimo man sako tiek pat kiek uzrasai ant sandeliuko sienos apie jo turini, kaip beje, ir kazkokios navarkes pas Petra garaze. Konkreciai kokiu gamintoju ir modeliu kainos ten isvardintos, bent jau man visiskai neaisku. Mano patarimas - vienos pigiausiu ir man (ir ne tik man, siaip nemazai pazistamu tokias naudoja ar naudojo, blogu atsiliepimu negirdejau) labai patikusiu zieminiu padangu yra Sava Eskimo S3, pries pora metu Dagryje uz 185/70 (ar 65, nepamenu tiksliai) R14 ~150-160Lt mokejau...

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance