Tema: Re: Padangos ir ratlankiai
Autorius: Cliff
Data: 2011-11-09 17:41:14
nu tai cia DS-3 gi nu..o pas tave ds-2 .
Nu anyway pajamau r16 kaina su lietnykais gausis tas pats kas R17+DS-3

"finito"  parašė naujienų news:j9dtsu$fg0$1@trimpas.omnitel.net...

Pats irgi vazineju su graspikais (DS-2), jau bus trecia ziema. Kad
triuksmingi - nesamone, gi ten minksta guma, tyliau negu vasarines vaziuoja.
Visumoj OK, nusiskundimu neturiu, apart kad Renooko ratu balansuotojai pries
pora savaiciu keikesi, nes disbalansas buvo, reikejo virs 100g lipinti. Bet
cia neaisku ar del to, kad protektorius issivazinejo nevienodai, ar kad
diskai po Kauno duobes susilankste.