Tema: Re: auto is IT
Autorius: DPi
Data: 2011-10-06 10:28:39
su italais sunkiai aplamai, ten gi perki masina,o dokumentus gausi tik po
kokios savaites,arba...dar veliau.
reikia tureti koki pazistoma kas zino kalba, kad jeigu ka paskambintu ir
t.t.
Tralas is siauries italijos kazkur ~350e, kur nors arciau pietu su tralais
problema, gali buti kad nerasi visai kas atvez.
Numerius su geltona juosta galima uzsakyti kurjeriu, atsius betkur i europa.
Realiai is italijos paciam varyt biski problematiskai: kuras,mokestis uz
kelius (Italija,Austrija,Cekija) ir t.t.