Tema: Re: Ukmerges, Saltoniskiu ir G. vilko sankryza
Autorius: FX
Data: 2011-10-05 19:28:45
Kedai tu tik neaishkink ka man daryti, zhiuriu jau ishvis smegeneles
nushalai ant dvirkos vazhinedamas. Tokiems kaip tu ir kitiems kretinams ish
kretinines mases reiktu shiaip profilaktishkai pizdiulei duoti... pisi prota
apie eismo problemas, bet paskutiny kiekvieno menesio penktadieny ta eisma
gadini su savo velosepedistais draugeliais.. Tai kad kovotojau uzh eisma ir
temas newsuose eik naxuy ;)

FX

"KEdas"  wrote in message news:j6hvn1$da1$1@trimpas.omnitel.net...

O tau koks skirtumas? Neturi ką į temą pasakyti, tai sėdėk tyliai
kamputyje eterio neteršęs.

Ežiui: turi pažįstamą vrm'e, tai duok užuominą ir problema kaip mat
išsispręs. :P