Tema: Re: F1 Singapore pack
Autorius: YZF
Data: 2011-09-26 21:30:44
O man atrodo kad LH atejes su didelem ambicijom laimeti daug daug titulu, po
truputi darosi vidutiniokas kuriam pradeda nebelaikyti nervai ir jis bando
visus is eiles taranuoti. Kad ir praeitame etape, atvare JB, aplenke juos ir
nuvare o LH taip ir liko kapotis su MS kol anas jo nepraleido. Ciuju tuoj
Liuysas pats nuspres 'iseiti'.