Tema: Re: micro signature upgrade
Autorius: Ugnius Kiguolis
Data: 2011-09-27 14:52:13
nu. kai pats 2 men domejaus ir auksrankiai ziurinejo kas tik persiraso,
o ka reik fiziskai keist, kiek laiko tai darosi ir ko prie viso to dar
reik ir kokios problemos iskyla, tai ir sakau preliuminariai, kad, nuo
150 jankiniu vienetu, stotisi tik kazkur palei 600 lietuvisku vienetu. o
ar verta... nu pastatai viena salia kito ir klausimu nebekyla :)
tiesa man ubagui, kai litu gaila, tai tokiu brangiu masinu neiperku..