Tema: Re: Situacija
Autorius: Jonas
Data: 2011-09-23 14:19:13
35. Reguliuojamoje sankryžoje ar pėsčiųjų perėjoje, kai šviesoforo ar
reguliuotojo signalai leidžia važiuoti, vairuotojas privalo duoti kelią
nespėjusiam pereiti važiuojamosios dalies pėsčiajam, kuris įžengė į ją esant
leidžiančiam eiti signalui. Važiuodamas kryptimi, kurią rodo rodyklė,
įjungta papildomoje sekcijoje kartu su geltonu arba raudonu signalu,
vairuotojas privalo duoti kelią pėsčiajam.
36. Jeigu šviesoforo arba reguliuotojo signalai draudžia važiuoti per
pėsčiųjų perėją, vairuotojas privalo sustoti prieš „Stop“ liniją, kelio
ženklą „Stop“ linija“, šviesoforą, o jeigu jų nėra – prieš pėsčiųjų perėją.
Vairuotojams, kurie užsidegus geltonam šviesoforo signalui arba
reguliuotojui pakėlus ranką aukštyn galėtų sustoti nurodytose vietose tik
staigiai stabdydami, leidžiama važiuoti toliau.

Vaziuojanciam keliu yra stop linija, jis sutoja pries stop linija.
Islindusiam is kiemo stop linijos nera, todel pagal 36 jis punkta privalo
sustoti pries sviesofora.

"Signalizacija"  wrote in message news:j5hoiu$nen$1@trimpas.omnitel.net...

nebutu stop linijos sutikciau. dabar gi ...