Tema: Re: palaisciau latvija su dyzeliu
Autorius: ramunas
Data: 2011-08-27 21:40:45
joa ... Klaseroj 381Lt uz savaites butu :)))) nusipirkau arushtoj paskutini
vieneta uz 20Lt ... deje jo ilgis 1m tai ant laisvu nepramusa purkstuko ir
variklis dirba ant 4 cilindru ... pradejus vaziuoti viskas normaliai ...
uzsakiau arushtoj trumpesniu ... bet kada atvyks velniai zhino ....
srotai tai dazniausiai su varikliu parduoda ... padlos ...

"Vytas Bilinskas"  wrote in message news:j3aho6$3pr$1@trimpas.omnitel.net...

OOOO arba VW krautuvej, nemanau kad labai brangus bus

Vytas